Kolejna wyprawa… Tym razem na celowniku Spining Team znalazło się jezioro Rouvesi, zlokalizowane w środkowej części Finlandii.
Wyruszyliśmy silną, 8 osobową ekipą. Artur, Arek, Tomek i Krzysiek ze Spining Team oraz koledzy Krzysztof, Janusz, Rafał i Andrzej – mocna grupa doświadczonych wędkarzy i imprezowiczów. Artur i jego gitarrra byli hitem wyprawy.
    Rouvesi – jezioro przepiękne i przeogromne. Koledzy z forów uprzedzali, iż zbiornik ten jest bardzo wymagający i ….. mieli rację.Domki wczasowe Finlandia
Bez porządnej echosondy nie ma tam czego szukać, gdyż ze względu na rozmiary, ryby są rozproszone i bardzo trudne do zlokalizowania. Generalnie nie był to wyjazd łatwy, lekki i przyjemny, a spod jednego kamienia nie wyciągało się 5 szczupaków jak zdarzało się to w Szwecji.
Wahadlowka w akcjiDodatkowym utrudnieniem był fakt, iż ryby żerowały bardzo słabo, a w dodatku nie trafiliśmy w pogodę wędkarską. Słonko, ciepło i flauta – nie takiej aury spodziewaliśmy się we wrześniu w Skandynawii. Gwoździem do trumny była pełnia.
Zdarzyło mi się wyciągnąć przynętę z wody z nadzianą łuską sandacza na haku, co świadczyło o intensywności żerowania. Jednak my nie poddawaliśmy się, a nasza determinacja zaprocentowała. Każdy z uczestników złapał podczas tego wyjazdu po kilkadziesiąt ryb. Pierwszego dnia, w jedyny pochmurny dzień, padł sandacz 87 cm. Największy szczupak mierzył tylko 90 cm. Złowiliśmy również wzdręgę – 36 cm na wcale nie małe kopyto. Poławialiśmy głęboko i ciężko. Minimum 10 m. Główki 25-30 gr.
    Myślę, że pomimo , iż nie było w naszych trofeach zatrzęsienia ryb jak zakładaliśmy to zbiornik ten ma ogromny potencjał. Ekran echosondy był najlepszym potwierdzeniem moich przypuszczeń. Wróciliśmy z ogromnym niedosytem, jednak wiosną, gdy ryba wyjdzie na płycizny i trzcinowiska może to być prawdziwe wędkarskie Eldorado. Część z nas już planuje tam wiosenne połowy i mogą mieć rację, gdyż jezioro to jest uważane za jedno z najbardziej sandaczowych zbiorników w Finlandii.”
Krzysiek M

Materiał video z wyprawy wędkarskiej do Finlandii

Galeria foto

Szczupaki Finlandia Wyprawa wedkarska Finlandia Przygoda wedkarska wyprawa Finlandia Sandacz Finlandia wyprawa wedkarska szczupak Jeziora Finlandii lowienie szczupakow Wyprawa wedkarska spinning Finlandia grzyby Skandynawia grzyby Szczupakowe eldorado Finlandia Finlandia raj wedkarski Wedkarska przygoda szczupaki Finlandia Wypad do Finlandii na ryby Sandacz z Finlandii Odpoczynek w Finlandii Finlandia i przygoda wedkarska sprzed wedkarski lodki Finlandia Lowienie spinning Finlandia sprzet wedkarski Alternatywne metody lowienia szczupakow Finlandia Relax w Filnlandii Wedkarski raj czyli eldorado dla spinningisty Finlandia raj wedkarski Szczupakowe eldorado w skandynawii Spinning team w Finlandii Wielka wyprawa wedkarska promem do Finlandii Autem do Finlandii na ryby

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj